دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 18 دی 1400/ شماره 439
تغییرات محدود قیمت های جهانی بعد از دو هفته، صعود نیما به 24 هزار و 700 تومان، ادامه ریزش قیمت دلار، قیمت های بازار؛ کاهشی و بدون تغییر، پایان هفته برنت با 81 دلار، شروع هفته کاهشی بورس تهران،

تغییرات محدود قیمت های جهانی بعد از دو هفته
اولین قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی در سال 2022 امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی بعد از یک هفته وقفه، روندی بدون تغییر و یا کاهشی داشتند. گروه ABS، سبک خطی و سبک فیلم کاهشی و در مقابل گروه پت بطری افزایشی و سایر گروه ها عمدتا بدون تغییر بودند. در مجله آیسیس نیز همه کالا یا بدون تغییر بودند یا با اندکی تغییر نسبت به دو هفته گذشته قیمت گذاری شدند.

صعود نیما به 24 هزار و 700 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 24 هزار و 737 تومان رسید و نسبت به یکشنبه، 12 دی که قیمت های پایه اعلام شد، 258 تومان افزایش یافت. نکته مهم دلار نیمایی امروز عقب نشینی میانگین روزانه از 24 هزار و 900 تومان به 24 هزار و 800 تومان است. قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی عمدتا یا بدون تغییر بودند یا اندکی افزایش داشتند و دلار نیمایی نیز تا امروز، 258 تومان افزایش دارد.

ادامه ریزش قیمت دلار
دلار صرافی بانک ملی که هفته گذشته را با 405 تومان کاهش و در قیمت 26 هزار و 990 تومان به پایان رساند امروز نیز روند کاهشی داشت و با مجموع 101 تومان اُفت تا ساعت 15.30، 26 هزار و 889 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم که از پایان هفته گذشته روند کاهشی به خود گرفت امروز نیز با 400 تومان ریزش به 28 هزار و 400 تومان عقب نشینی کرد. ریزش دلار را می توان متاثر خبر آزادسازی منابع مالی بلوکه شده ایران توسط کره جنوبی و پیشرفت در دور هشتم مذاکرات وین دانست.

قیمت های بازار؛ کاهشی و بدون تغییر
امروز بازار، تحت تأثیر قیمت دلار و تغییرات قیمت های جهانی قرار داشت. با توجه به اُفت دلار و تغییرات محدود قیمت های جهانی، قیمت های بازار نیز عمدتا، روندی کاهشی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سبک فیلم و سبک خطی کاهشی و سنگین تزریقی افزایشی بودند. در گروه پ پ نساجی mfi بالاها 100 تا 200 تومان افزایش و mfi پایین ها بدون تغییر بودند. کالاهای پ پ های شیمیایی همگی روندی کاهشی داشتند. پی وی سی نیز امروز با 300 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت هفته قبل، پیشنهاد شد.

پایان هفته برنت با 81 دلار
برنت که معاملات اولین هفته جدید میلادی را با صعود به 78 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته موفق به عبور از مرز 82 دلار هم شد و روز جمعه، معاملات را با 81 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 81 دلار و 75 سنت.

شروع هفته کاهشی بورس تهران
بورس تهران که هفته گذشته را با 36 هزار واحد کاهش به پایان رساند، امروز و اول هفته را نیز کاهشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 751 واحد کاهش به 1 میلیون و 362 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟